(Megtörtént eset alapján, T-mobile web'n'walk stick alapú Internet elérés)
Probléma: Szélessávú drótnélküli Internetet használva, de nem e szolgáltató által adott email címet használva (pl. Freemail) a levél elmegy, meg is érkezik, de válaszolni már nem lehet rá, mivel a válasz e-mail cím helyett "do_not_reply@t-mobile.t-email.hu" jelenik meg az eredeti küldő email cím helyett. Ez a jelenség e-akta beadása esetén kifejezetten hátrányos, mivel a digitális tértivevény nem érkezik meg (a későbbi végzés értesítőről nem is beszélve), bár a cégbíróság email címére az e-akta megérkezik.
A probléma a drótnélküli Internet szolgáltató oldalán, annak sajátos levélkezeléséből adódik. Bár a levelezés beállításai alapján a levél elmegy, azonban attól függően, hogy a kimenő email szerverbe (levelező kiszolgálóba) a levelező program érvényesen bejelentkezik-e vagy nem, a szolgáltató email szervere meghagyja a küldő email címét és erre lehet válaszolni vagy nem: ekkor a küldő email címe pl. T-mobile esetén a webnwalk stickben lévő SIM kártya telefonszáma@t-mobile.t-email.hu lesz, a válaszcím pedig do_not_reply@t-mobile.t-email.hu, ami nem alkalmas a válaszolásra.
Megoldás: be kell állítani a levelező programban (Outlook, Outlook Express, Thunderbird, stb.) egy érvényes (T-mobil esetén t-email.hu végű) email címet és a hozzá tartozó jelszót, amivel a küldés során a program be tud jelentkezni a szolgáltató email szerverébe. Ha nincs jelszó (vagy elfelejtődött), akkor az Internet szolgáltató ügyfélszolgálatán lehet személyesen ezt igényelni, illetve beállíttatni.