Előfordult már, hogy a Microsec-től származó, elektronikus aláírásra vonatkozó szolgáltatói szerződésben a helyesen megadott jelszóra (ami a születési dátum nyolc számjeggyel, minden elválasztó karakter nélkül, pl. 19740307 ) az aláírás során az e-Szigno hibajelzéssel visszautasította. Ennek oka a szolgáltatói oldalon hibásan bevitt jelszó volt.
Először is ellenőrizze ismételten az email címet (ami a tanúsítványba bekerült, ez az időbélyeg kiszolgáló felé a bejelentkezési felhasználó név) és a jelszót. Nem érdemes hosszú ideig próbálkozni (max. 2-3 próbálkozás), ha nem megy, inkább a Microsec ügyfélszolgálatot (1/505-4444) érdemes hívni és jelezni a hibát. Ilyenkor az email cím és jelszó szóbeli egyeztetését követően újrabeállítják a jelszót.
A problémamentesebb aláírás érdekében célszerű az időbélyeg kiszolgálóba való bejelentkezés fenti paramétereit beírni és rögzíteni az e-Szigno-ba, így nem jön fel minden aláírásnál a bejelentkező ablak, csak a PIN kódot kell megadni. A bejelentkezés paramétereit az e-Szigno-ban az Eszközök menü Beállítások parancsával lehet megadni. A feljövő ablak baloldali részén kattintson az "Alapértelmezett hitelesítési adatok"-ra, majd a jobboldali részben megjelenő mezők közül az alsó részben az "Alapértelmezett jelszó az e-szigno domain-hez" alatti Felhasználó és Jelszó mezőbe írja be az email címét és a 8 számjegyes születési dátumát (és klikkeljen az OK gombra).
Lehetséges a jelszó megváltoztatása is (ha a korábbi jelszó ismert) ezen a címen: https://srv.e-szigno.hu/menu/?lap=jelszvalt