Eset:
Utalványminta kérésnél az illeték rendben volt, kaptunk egy kis visszaigazoló e-mailt (hívjuk ezt kis kék e-mailnek), hogy az igazoláskérelmünket fogadták.
Költségtérítés utalványminta kérésnél "látszólag" minden rendben volt, bár nem jött visszaigazoló e-mail (kis kék e-mail). Gondoltuk, sebaj.
Utalás rendben megtörtént.
Mindkét összeg megjelent a MÁK jó hosszú (immár 1300 oldalas) listáján.
Megérkezett az egyik MÁK igazolás, az illetékről.
A költségtérítés igazolásra vártunk még 1 napot, semmi.
Mit csináltunk:
Kedves levelet írtunk a MÁK-nak, megírtuk az utalás adatait, és bemásoltuk a fotót a listáról, ahol látszik a beérkezett összeg (dátum, ügyazonosító).
Adatok:
Kedvezményezett neve: Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Kedvezményezett számla: 10032000-01810039-00000000
Költségtérítés összege: 3.000 Ft
Közlemény (ügyazonosító): 1035730010069692
A listájuk 745. oldalán látszik ezen összeg beérkezése a Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium számlájára 2009.04.10 napján.
A mai napon 2009.04.15. még nem kaptunk igazolást.
Fotó:
Mi történt:
A MÁK ügyfélszolgálat 1 órán belül válaszolt, és megküldték a kért igazolást.
Valamint megírták, hogy a hiba nálunk volt. Ugyanis elgépeltük az e-mail címet, így nem jött kis visszaigazoló e-mail a befogadásról, ezek után nem jött meg a MÁK igazolás sem, hiszen nem volt jó az e-mail.
MÁK javaslat (olvasható a MÁK honlapon):
"Amennyiben nem kapott visszaigazolást az utalványminta lekéréséről (szerk: kis kék e-mail), javasoljuk, hogy ne fizesse be az összeget, mert valószínűleg téves rögzítés történt. Javasoljuk, hogy ilyen esetben kérjen le egy új utalványmintát, és ha arról megkapja a visszaigazolást, csak akkor fizesse be az érintett összeget."
További e-Cégeljárás témák is érdeklik? Kattintson ide!
Ha megosztaná tapasztalatait regisztráljon be a DALTAN Fórumra itt.
Regisztráció után indíthat új TÉMA-t
Hozzászólhat, kérdezhet a már futó témákkal kapcsolatban.