Szepezdi írta:Hogyan kérhetem vissza a rosszul befizetett illetéket.( Nem írtam rá az azonosító számokat)Köszönöm a választ.
A Magyar Államkincstár ide vonatkozó oldalán a következő tájékoztatás olvasható:
1. „Cégbírósági számlára befizetett összeg visszaigénylése
(10032000-0101XXXX)az illetékes cégbíróság igazolást ad ki a számlára érkezett fel nem használt (tévesen utalt) összegről, majd a cégbírósági igazolással az illetékes APEH RIG illeték főosztályát kell felkeresni" („A fel nem használt illetékről a cégbíróság a 25/2006. IM rendelet 9 § szerint papíralapú igazolást állít ki. Ezzel az igazolással az ügyfélnek a rendelet 3 § szerint az APEH Illetékhivatalához kell fordulnia.")
Az igazolás kérelmekkel kapcsolatban az alábbi telefonszámokon ad a
Magyar Államkincstár felvilágosítást:
06-1-452-2910 (1. menü)
06-20-881-9535
06-30-344-0045
06-70-460-9005Megjegyzés:Eddig ez sem így ment, e-aktában lehetett visszaigényelni, nem értjük miért tértek vissza ismét a papír alapú igazolásra. Így biztosan nem gyorsabb
