Ritkán, de szükségessé válhat (pl. egy rossz, elgépelt felhasználónév esetén) a MOKK FMH portálon a regisztráció módosítására, esetleg törlésére.
Ennek folyamata az Ügyfélszolgálattól származó információk alapján a következő (a folyamat még nincs véglegesre kidolgozva, a kéréseket egyedileg, kézi beavatkozással teljesítik):
1. Kérelmet kell írni a MOKK-nak (pl. egy Word dokumentumban, hasonlóan egy cégbírósághoz vagy MÁK-hoz írt kérelemhez) jelezve, hogy mely felhasználónév módosítását kéri milyen új felhasználónévre, illetve mely felhasználónév törlését kéri.
2. Létre kell hozni egy e-aktát (e-Szignóban alapértelmezett sémával), amibe bele kell illeszteni az előbbi kérelmet, majd elektonikusan alá kell írni. Az elektonikus aláírásnak meg kell egyeznie az FMH portálon a regisztrációnál használt aláírással.
3. Az aláírt e-aktát el kell küldeni a MOKK FMH Ügyfélszolgálat címére (fmhinfo@mokk.hu).
4. A kérelmet az Ügyfélszolgálat továbbítja a MOKK Informatika felé, ahol a kérést végrehajtják. Ez pár napot, esetleg egy hetet vehet igénybe. A regisztráció módosítását, illetve törlését az Ügyfélszolgálat válasz email-ben jelzi vissza.
A meglévő, lezárt és folyamatban lévő FMH kérelmek felhasználónév módosítás esetén megmaradnak, azaz a módosított regisztációval belépve továbbra is láthatóak, elérhetőek lesznek a portálon. A regisztráció törlését visszautasítják, ha a törölni kívánt regisztációhoz kapcsolódó, folyamatban lévő FMH kérelmek vannak a rendszerben.